campingowy Camper kamper Warszawa
 
 

Odnośniki

 
    
 

 

 

 

Życie polega głównie na tym, żeby znaleźć się na czas tam, gdzie cię oczekują.

Fiat Ducato kampingowy campingowy Camper kamper Fiat Ducato 1998, Warszawa
Witam,

Rok produkcji tego cudu motoryzacji to 1998, auto otrzymało specjalną zabudowę typu ambulans - którą przygotowała firma DIESEL MIELEC. Specjalna zabudowa obejmuje wygłuszenie ocieplenie, instalacje, szafki, umywalkę itp. Jest także wentylacja dachowa z wentylatorem. Auto podwyższone - w środku stoi dorosła osoba.

Z zewnątrz nie widać że to camper – wiec stajesz gdzie chcesz. Kat B oczywiście. Auto ma 5 metrów długości – czyli dokładnie tyle co określone w przepisach miejsce parkingowe. Samochód ma 3 miejsca siedzące z przodu. Wyposażony jest we wspomaganie kierownicy. Auto może realizować dwa zadania - za dnia autem dostawczym, w nocy zaś kamperem.

Po wyjęciu łózka (2 osoby + 1 minuta) – pozostałe elementy czyli szafki umywalka blaty są zintegrowane. Powstaje powierzchnia załadunkowa 2,35 x 1,60 X 1,90 (około bez nadkoli). W ciągu roku bez problemu można zarobić na oc drobnym transportem wśród znajomych.

Wyposażenie kampingowe obejmuje następujące elementy:

Łóżko piętrowe ze stolikiem i materacami ). Normalnie stolik z blatem i miejscem siedzącym po dwóch stronach, po złożeniu łóżko + drugie na górze.

Auto w 2014 przeszło remont obejmujący:

Nowe opony wielosezonowe 1100 PLN (obecnie mają i przejechane może z 3000 km)

Nowy układ wydechowy praktycznie cały 300 PLN

Remont układu hamulcowego 400 PLN

Inne drobne el – 200 PLN

Wymiana oleju, płynów i filtrów -250 PLN

W 2015

Nowy akumulator – 250 PLN

Inne -250 PLN



Prace blacharskie i lakiernicze za 1700 – auto ma zrobione 2X progi, 2X nadkola + kawałek stopnia od strony kierowcy + malowanie całego samochodu. Malowanie nie jest profesjonalne – ale zabezpiecza samochód antykorozyjnie do końca jego dni. Cena Ducato blaszaka w średnim stanie wacha się w granicach ok 5 PLN złotych. Jest to zazwyczaj auto do napraw mechanicznych i blacharskich, bez jakiegokolwiek wyposażenia kempingowego.

Prace aby samochód zapalał, hamował, nie urywał się tłumik i aby nie modlić się żeby opona nie strzeliła to też konkretne pieniądze.

Ponadto karetka ze swojej natury nie wozi ciężkich ładunków – co powoduje że zawieszenie nie jest uszkodzone, podłoga krzywa a auto przełamane. (połowa ducato kończy swój żywot jako przełamane samochody właśnie z powodu przeładowania)

Auto jest z mocnym silnikiem benzynowym – ponad 120 km. Dzięki temu przyspieszanie czy uzyskiwanie na trasie prędkości przelotowej powyżej 100 km nie jest problemem.

Ma minimalnie większe spalanie ale części czy wręcz całe elementy benzynowego silnika są bardzo tanie. Jeździłem ducato 2.5 d z 70 konnym silnikiem diesla i pomijając hałas i wibracje - moc nie pozwalała na przekroczenie 100 km/h. Jest to camper więc jeżeli ktoś nie planuje wycieczki po Europie tylko kilka wypadów po Polsce to przyjemność z jazdy, brak hałasu i bezproblemowość obsługi przemawiają za silnikiem benzynowym



Na samochodzie nie chcę zarobić. Nowy właściciel ma wszystko zrobione bez dzwonienia, załatwiania jeżdżenia i zamawiania..

Samochód jest sprawny, ubezpieczony i zarejestrowany. Przegląd przechodzi bez problemu – obecny jest ważny do grudnia 2016 r.

Samochód ma bliżej nieokreślony przebieg ponieważ kilka lat temu był wymieniany licznik. Nie będę wiec zgadywał, ściemniał czy wróżył s fusów.. Dla mnie liczył się stan w chwili zakupu – i czy auto ma przejechane 100 tys czy 1 mln km – liczy się stan techniczny tu i teraz.

Auto ma jeden (ale za to perfekcyjny stan) kluczyk. W pracy jako ambulans korzystano z jednego i był już w stanie do wyrzucenia..

Auto ma swoje lata – proszę wiec nie oczekiwać że stan będzie jak z salonu.

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDg3JhB.html



  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cheetah-girl.keep.pl

  •  

     


     

     
    Copyright 2003. Życie polega głównie na tym, żeby znaleźć się na czas tam, gdzie cię oczekują.