c25 dostawcze
 
 

Odnośniki

 
    
 

 

 

 

Życie polega głównie na tym, żeby znaleźć się na czas tam, gdzie cię oczekują.

Owiewka spojler dachowy fiat ducato peugeot j5 citroen c25 dostawcze
Sprzedam owiewke dachowa z fiata ducato - j5 - c25, pewnie da sie zamontowac w kazdym dostawczaku. Aktualnie juz zdemontowana z auta, waga na oko 20-30kg. Wiecej inf na tel.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdrWEB.html



FILTR FILTRON OP570 DAEWOO OPEL OP 570
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowel
    lTechnika grzewczal
    lTechnika chłodniczal
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjnel

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówkąl


Filtr oleju FILTRON OP 570



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" międzyinnymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors,Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 76,5 mm


- B - 71 mm


- C - 62 mm


- G - M 18x1,5


- H - 86 mm


- by-pass valve - NIE


- anti-drain back valve - NIE


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Osobowe
Marka________
Model____________
Typ___________
Silnik_______
Produkowany________
Uwagi
OPEL
ASCONA-C
1.3 N
13N
1985/9 -> 1986/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.3 S
13S
1981/9 -> 1888/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.6
16N
1981/9 -> 1987/9
-
OPEL
ASCONA-C
1.6 S
16SH
1981/9 -> 1986/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.6i
16SV
1986/9 -> 1988/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.6i
E 16NZ
1987/9 -> 1988/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.6i Kat.
C16 NZ
1986/9 -> 1988/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.8
E 18NV
1987/9 -> 1988/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.8i
18E
1982/9 -> 1986/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.8i E
C18 NE
1987/8 -> 1988/8
-
OPEL
ASCONA-C
2.0i
20 NE
1986/9 -> 1988/8
-
OPEL
ASCONA-C
2.0i
C20 NEF
1987/8 -> 1988/8
-
OPEL
ASCONA-C
2.0i Kat.
C20 NE
1986/9 -> 1988/8
-
OPEL
ASTRA-F
1.4i
C14 NZ
1991/9 -> 1999/2
-
OPEL
ASTRA-F
1.4i
C14 SE
1992/3 -> 2001/3
-
OPEL
ASTRA-F
1.4i 16V
X14XE
1996/2 -> 2001/3
-
OPEL
ASTRA-F
1.6 Si
C16 SE
1992/3 -> 1994/12
-
OPEL
ASTRA-F
1.6i
C16 NZ
1992/3 -> 1998/10
-
OPEL
ASTRA-F
1.6i
X16SZ
1993/3 -> 1998/10
-
OPEL
ASTRA-F
1.6i
X16XEL
1993/6 -> 1998/10
-
OPEL
ASTRA-F
1.8i
C18 NZ
1992/3 -> 1998/9
-
OPEL
ASTRA-F
1.8i 16V
C18 XE
1993/6 -> 1998/9
-
OPEL
ASTRA-F
1.8i 16V
X18XE
1994/11 -> 2001/3
-
OPEL
ASTRA-F
2.0i
C20 NE
1992/3 -> 1998/9
-
OPEL
ASTRA-F
2.0i 16V
C20 XE
1993/3 -> 1998/9
-
OPEL
ASTRA-F
2.0i 16V
X20XEV
1995/2 -> 1998/9
-
OPEL
ASTRA-F
2.0i GSI 16V
C20 XE
1991/9 -> 1998/9
-
OPEL
ASTRA-G
1.4i 16V
X14XE
1998/2 -> 2000/9
-
OPEL
ASTRA-G
1.6 16V
TWINPORT
2003/3 ->
-
OPEL
ASTRA-G
1.6 CNG
Z16YNG
2002/9 ->
-
OPEL
ASTRA-G
1.6i
X16SZR
1998/2 -> 2000/12
-
OPEL
ASTRA-G
1.6i
Z16SE
2000/11 ->
-
OPEL
ASTRA-G
1.6i 16V
X16XEL
1998/2 -> 2000/9
-
OPEL
ASTRA-G
1.8 16V
Z18XE
2000/10 ->
-
OPEL
ASTRA-G
2.0 16V
Z20
2002/8 ->
-
OPEL
ASTRA-G
2.0 16V Turbo
Z20LET
2000/8 ->
-
OPEL
ASTRA-G
2.0i 16V
X20XEV
1998/2 -> 2000/12
-
OPEL
CALIBRA
2.0i
C20 NE
1990/6 -> 1997/8
-
OPEL
CALIBRA
2.0i 16V
C20 XE
1990/6 -> 1994/2
-
OPEL
CALIBRA
2.0i 16V
X20XEV
1994/2 -> 1997/8
-
OPEL
CALIBRA
2.0i 16V 4x4
C20 XE
1990/6 -> 1994/2
-
OPEL
CALIBRA
2.0i 16V 4x4
X20XEV
1994/2 -> 1997/8
-
OPEL
CALIBRA
2.0i 4x4
C20 NE
1990/6 -> 1997/8
-
OPEL
CALIBRA
2.0i Turbo 4x4
C20 LET
1992/3 -> 1997/8
-
OPEL
CALIBRA
2.5i V6
C25 XE
1993/4 -> 1997/8
-
OPEL
CORSA-A
1.2i N
12NV
1990/1 -> 1993/3
-
OPEL
CORSA-A
1.2i S
12ST
1985/9 -> 1990/2
-
OPEL
CORSA-A
1.2i S (STH)
-
1985/10 -> 1987/10
-
OPEL
CORSA-A
1.3 S
13SB
1982/9 -> 1989/10
-
OPEL
CORSA-A
1.3i
13NB
1985/9 -> 1989/10
-
OPEL
CORSA-A
1.3i Kat.
C13 N
1989/9 -> 1993/3
-
OPEL
CORSA-A
1.4i
C14 NZ
1990/1 -> 1993/3
-
OPEL
CORSA-A
1.4i S
14NV
1990/1 -> 1993/3
-
OPEL
CORSA-A
1.4i S
C14 SE
1991/9 -> 1993/3
-
OPEL
CORSA-A
1.6i GSI
E 16SE
1988/5 -> 1992/3
-
OPEL
CORSA-A
1.6i GSI
C16 SEI
1989/9 -> 1993/3
-
OPEL
CORSA-A
1.6i GSi Kat.
C16 SE
1992/2 -> 1993/3
-
OPEL
CORSA-B
1.2i
C12 NZ
1993/3 -> 2000/9
-
OPEL
CORSA-B
1.4i
C14 NZ
1993/3 -> 2000/9
-
OPEL
CORSA-B
1.4i
X14XE
1994/9 -> 2000/9
-
OPEL
CORSA-B
1.4i
X14SX
1996/11 -> 2000/9
-
OPEL
CORSA-B
1.4i S
C14 SE
1993/3 -> 2000/9
-
OPEL
CORSA-B
1.6i
X16XE
1994/9 -> 2000/9
-
OPEL
CORSA-B
1.6i GSI 16V
C16 XE
1993/3 -> 2000/9
-
OPEL
CORSA-C
1.4i 16V
Z14XE
2000/9 -> 2006/11
-
OPEL
CORSA-C
1.8 GSI
X18XE
2000/9 -> 2006/11
-
OPEL
FRONTERA
2.0i
C20 NE
1992/3 -> 1998/11
-
OPEL
FRONTERA
2.2i
X22XE
1995/3 ->
-
OPEL
KADETT-D
1.6 S
16SH
1981/9 -> 1984/8
-
OPEL
KADETT-D
1.8i GT/E
18E
1983/2 -> 1984/8
-
OPEL
KADETT-E
1.2
12SC
1984/9 -> 1986/7
-
OPEL
KADETT-E
1.3 N
13NB
1984/9 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
1.3 S
13S
1984/9 -> 1993/2
-
OPEL
KADETT-E
1.3i Kat.
C13 N
1985/9 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
1.4i
C14 NZ
1990/1 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
1.4i S
14NV
1990/1 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
1.6 S
16SH
1984/9 -> 1986/8
-
OPEL
KADETT-E
1.6 S
16SV
1986/9 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
1.6i
E 16NZ
1986/9 -> 1993/2
-
OPEL
KADETT-E
1.6i
16SV
1989/7 -> 1993/2
-
OPEL
KADETT-E
1.6i Kat.
C16 NZ
1986/9 -> 1993/2
-
OPEL
KADETT-E
1.8 S
E 18NV
1987/9 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
1.8i
C18 NZ
1985/6 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
1.8i GSI
18E
1984/9 -> 1986/8
-
OPEL
KADETT-E
1.8i GTE
18E
1987/9 -> 1990/8
-
OPEL
KADETT-E
1.8i.e.
C18 NE
1985/10 -> 1986/8
-
OPEL
KADETT-E
2.0i
20 NE
1986/10 -> 1993/2
-
OPEL
KADETT-E
2.0i GSI
20 SEH
1986/9 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
2.0i GSI
20 NE
1986/9 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
2.0i GSI 16V
C20 XE
1988/3 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
2.0i GSI 16V Kat.
-
1988/3 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
2.0i GSI Kat.
-
1986/9 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
2.0i Kat.
C20 NE
1986/10 -> 1993/2
-
OPEL
MANTA-B
1.3 S
13S
1981/8 -> 1986/8
-
OPEL
MANTA-B
1.8 S
18S
1982/7 -> 1987/8
-
OPEL
MERIVA
1.6 16V
Z16XE
2003/2 ->
-
OPEL
OMEGA-A
1.8
E 18NVR
1987/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
1.8 N
18NV
1986/9 -> 1987/8
-
OPEL
OMEGA-A
1.8 S
18SV
1986/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
1.8i
18SEH
1986/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
1.8i
20 SE
1986/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
1.8i
C20 NE
1986/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
1.8i
C20 NEF
1990/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
1.8i
C20 NEJ
1990/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
2.0i
C20 NE
1986/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
2.0i
20 SE
1986/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
2.0i
C20 NEF
1990/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
2.0i
C20 NEJ
1990/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-B
2.0i
X20SE
1994/3 -> 2000/12
-
OPEL
OMEGA-B
2.0i 16V
X20XEV
1994/3 -> 1999/10
-
OPEL
OMEGA-B
2.2 16V
Y22XE
1999/9 -> 2000/9
-
OPEL
OMEGA-B
2.5i
X25XE
1994/3 -> 1999/9
-
OPEL
OMEGA-B
3.0i MV6
X30XE
1994/4 -> 1999/8
-
OPEL
REKORD-E
1.8
18N
1982/11 -> 1986/8
-
OPEL
REKORD-E
1.8 S
18S
1982/11 -> 1986/8
-
OPEL
REKORD-E
1.8i E Kat.
C18 NV
1985/5 -> 1986/8
-
OPEL
REKORD-E
1.9
19 N
1977/9 -> 1982/10
-
OPEL
REKORD-E
2.0
20 N
1977/9 -> 1982/10
-
OPEL
REKORD-E
2.0 S
20 S
1977/8 -> 1986/8
-
OPEL
REKORD-E
2.0i.e.
20 E
1977/9 -> 1984/10
-
OPEL
REKORD-E
2.2i E
22 E
1984/11 -> 1986/8
-
OPEL
SIGNUM
1.8 16V
Z18XE
2003/4 ->
-
OPEL
SINTRA
2.2i 16V
X22XE
1996/11 -> 1999/6
-
OPEL
SINTRA
3.0i 24V
X30XE
1996/11 -> 1999/6
-
OPEL
TIGRA
1.4i 16V
X14XE
1994/7 -> 2000/12
-
OPEL
TIGRA
1.6i 16V
X16XE
1994/7 -> 2000/12
-
OPEL
VECTRA-A
1.4i
-
1993/9 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
1.6
16SV
1988/9 -> 1993/5
-
OPEL
VECTRA-A
1.6i
E 16NZ
1988/9 -> 1990/10
-
OPEL
VECTRA-A
1.6i
Z16SZ
1993/9 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
1.6i Kat.
C16 NZ2
1988/9 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
1.8 S
-
1988/9 -> 1990/10
-
OPEL
VECTRA-A
1.8 S 4x4
E 18NVR
1989/1 -> 1989/7
-
OPEL
VECTRA-A
1.8i Kat.
C18 NZ
1990/3 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0
-
1988/9 -> 1989/9
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i
20 SEH
1988/9 -> 1992/9
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i
20 NE
1988/9 -> 1990/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 16V
20 XEJ
1989/1 -> 1994/6
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 16V
X20XEV
1994/6 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 16V 4x4
20 XEJ
1989/1 -> 1990/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 16V 4x4
X20XEV
1994/6 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 16V 4x4 Kat.
C20 XE
1990/2 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 16V Kat.
C20 XE
1990/2 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 4x4
20 NE
1989/1 -> 1990/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 4x4
20 SEH
1989/1 -> 1992/9
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 4x4 Kat.
C20 NE
1989/1 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i Kat.
C20 NE
1988/9 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i Turbo 4x4
C20 LET
1994/6 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.5 V6
C25 XE
1993/2 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-B
1.6i
X16SZR
1995/10 -> 1998/12
-
OPEL
VECTRA-B
1.6i 16V
X16XEL
1995/10 -> 2002/9
-
OPEL
VECTRA-B
1.8 16V
Z18XE
2000/10 -> 2002/9
-
OPEL
VECTRA-B
1.8i 16V
X18XE
1995/10 -> 1998/1
-
OPEL
VECTRA-B
2.0i
20NEJ
1995/10 -> 2002/9
-
OPEL
VECTRA-B
2.0i 16V
X20DTH
1997/6 -> 2000/12
-
OPEL
VECTRA-B
2.5i 500
X25XE
1998/5 -> 1999/12
-
OPEL
VECTRA-B
2.5i V6
X25XE
1995/10 -> 2000/12
-
OPEL
ZAFIRA I
1.6 16V
Z16XE
1999/2 -> 2005/7
-
ROVER GROUP
ROVER 2000
2600S
13C
1982/10 -> 1986/10
-
SAAB
900
2.5 24 V6
B258I
1993/7 ->
-
SAAB
9000
3.0 24 V6
B308I
1994/7 ->
-
VAUXHALL
ASTRA
1.6
16SV
1981/9 -> 1991/9
-
VAUXHALL
ASTRA
1.6
16SV
1991/10 ->
-
VAUXHALL
ASTRA
1.8i
C18NZ
-> 1991/9
-
VAUXHALL
ASTRA
1.8i
-
1991/10 ->
-
VAUXHALL
ASTRA
1.8i 16V
C18XE
1994/9 ->
-
VAUXHALL
ASTRA
2.0i 16V GSI
-
1991/9 ->
-
VAUXHALL
BELMONT
1.6
16SH
1985/9 -> 1991/8
-
VAUXHALL
BELMONT
1.8i
18SE
1985/9 -> 1991/8
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.0i
C20NE
1990/6 -> 1997/7
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.0i 16V
X20XEV
1990/6 -> 1997/7
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.0i 16V
C20XE
1990/6 -> 1994/2
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.0i 16V 4x4
C20XE
1990/6 -> 1994/2
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.0i 16V 4x4
X20XEV
1994/2 -> 1997/7
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.0i 4x4
C20NE
1990/6 -> 1997/7
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.0i Turbo 4x4
C20LET
1992/3 -> 1997/7
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.5i V6
C25XE
1993/4 -> 1997/7
-
VAUXHALL
CARLTON
1.8 N
18NV
1986/9 -> 1987/8
-
VAUXHALL
CARLTON
1.8 S
18S
1982/12 -> 1985/5
-
VAUXHALL
CARLTON
1.8 S
18S
1985/6 -> 1986/8
-
VAUXHALL
CARLTON
1.8 S
18SV
1986/9 -> 1994/3
-
VAUXHALL
CAVALIER
1.3
13S
1985/10 -> 1988/8
-
VAUXHALL
CAVALIER
1.4
14NV
1988/9 ->
-
VAUXHALL
CAVALIER
1.6
16SH
1981/9 -> 1988/8
-
VAUXHALL
CAVALIER
1.6
16SV
1988/9 ->
-
VAUXHALL
CAVALIER
1.6i
X16SZ
1993/9 ->
-
VAUXHALL
CAVALIER
1.8
C18NZ
1988/9 ->
-
VAUXHALL
CAVALIER
2.0i
-
-> 1988/8
-
VAUXHALL
CAVALIER
2.0i
-
1988/9 ->
-
VAUXHALL
CAVALIER
2.0i 16V
-
1988/9 ->
-
VAUXHALL
CAVALIER
2.0i 16V 4x4
C20XE
1988/9 ->
-
VAUXHALL
CAVALIER
2.0i 4x4
20 SEH
1988/9 ->
-
VAUXHALL
CORSA MK II
1.4i 16V
-
2000/10 -> 2006/11
-
VAUXHALL
CORSA MK II
1.8i 16V
X18XE
2000/10 -> 2006/11
-
VAUXHALL
NOVA
1.2
12ST
1985/10 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.2 N
12NV
1990/1 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.2 S
12ST
1985/10 -> 1987/10
-
VAUXHALL
NOVA
1.2 S
-
1988/1 -> 1990/2
-
VAUXHALL
NOVA
1.2i
E 12GV
1985/10 -> 1989/10
-
VAUXHALL
NOVA
1.2i Kat.
C12NZ
1989/9 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.3
13SB
1985/10 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.3 S
13SB
1985/10 -> 1987/10
-
VAUXHALL
NOVA
1.3i
13NB
1985/9 -> 1989/10
-
VAUXHALL
NOVA
1.3i Kat.
C13N
1989/9 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.4i
14NV
1990/1 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.4i
C14SE
1990/1 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.4i S
C14SE
1991/9 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.6i
E 16SE
1988/5 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.6i GSi
C16SIÄ?
1989/9 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.6i GSi Kat.
C16SE
1992/2 -> 1993/3
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
OPEL
COMBO-A
1.2i
C12 NZ
1994/7 -> 2001/8
-
OPEL
COMBO-A
1.4 16V
X14XE
1999/8 -> 2001/10
-
OPEL
COMBO-A
1.4i
C14 NZ
1994/7 -> 2001/8
-
OPEL
COMBO-A
1.4i
C14 SE
1994/7 -> 2001/8
-
VAUXHALL
ASTRA
1.4
-
1990/6 ->
-
VAUXHALL
ASTRA
1.6
-
1990/6 ->
-
VAUXHALL
ASTRAMAX
1.4
-
1990/6 ->
-
VAUXHALL
ASTRAMAX
1.6
-
1990/6 ->
-
VAUXHALL
NOVA
1.2
-
1990/6 -> 1993/3
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7129 - WIX, PP-4.7.1 - Sędziszów, H90W03 - Henghst, OC 90 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.




e-mail: sklep@unisystem.com.pl










UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYAmoFWY6zERVHc1knvdQoIDnR4+g3rAlEX+AYxzVSSh8V24w8iMsdO1uSwJGCnbDHrsonpb2So9P6IQ+oRTx7TgR7p4us5ZrU0=[/DANE_EU]

Link: allegro.pl/-i6076309037.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cheetah-girl.keep.pl

  •  

     


     

     
    Copyright 2003. Życie polega głównie na tym, żeby znaleźć się na czas tam, gdzie cię oczekują.