|
Życie polega głównie na tym, żeby znaleźć się na czas tam, gdzie cię oczekują.
Owiewka spojler dachowy fiat ducato peugeot j5 citroen c25 dostawcze Sprzedam owiewke dachowa z fiata ducato - j5 - c25, pewnie da sie zamontowac w kazdym dostawczaku. Aktualnie juz zdemontowana z auta, waga na oko 20-30kg. Wiecej inf na tel. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdrWEB.html
FILTR FILTRON OP570 DAEWOO OPEL OP 570 O nas: Firma Uni-System powstała w roku 2006. Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze. Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:
lCzęści samochodowel lTechnika grzewczal lTechnika chłodniczal lŚwiadectwa energetyczne l lMultimedialne punkty informacyjnel
Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta Kontakt Uni-System os. Witkowice Nowe 27 31-234 Kraków e-mail: sklep@unisystem.com.pl
tel. 512 936 111 (pn.- pt. godz. 9-17) Wysyłka towarów Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską. Odbiór osobisty Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym Płatności
lwpłata na konto bankowe numer konta: 56 2490 0005 0000 4500 6312 7649l lPrzesyłka za pobraniem l lPłatność gotówkąl
Filtr oleju FILTRON OP 570
Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.
Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.
Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.
Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.
Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" międzyinnymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors,Saab, Ford
Wymiary filtra:
- A - 76,5 mm
- B - 71 mm
- C - 62 mm
- G - M 18x1,5
- H - 86 mm
- by-pass valve - NIE
- anti-drain back valve - NIE
- anti-syphon valve - NIE
Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta
Zastosowania:
Osobowe Marka________ Model____________ Typ___________ Silnik_______ Produkowany________ Uwagi OPEL ASCONA-C 1.3 N 13N 1985/9 -> 1986/8 - OPEL ASCONA-C 1.3 S 13S 1981/9 -> 1888/8 - OPEL ASCONA-C 1.6 16N 1981/9 -> 1987/9 - OPEL ASCONA-C 1.6 S 16SH 1981/9 -> 1986/8 - OPEL ASCONA-C 1.6i 16SV 1986/9 -> 1988/8 - OPEL ASCONA-C 1.6i E 16NZ 1987/9 -> 1988/8 - OPEL ASCONA-C 1.6i Kat. C16 NZ 1986/9 -> 1988/8 - OPEL ASCONA-C 1.8 E 18NV 1987/9 -> 1988/8 - OPEL ASCONA-C 1.8i 18E 1982/9 -> 1986/8 - OPEL ASCONA-C 1.8i E C18 NE 1987/8 -> 1988/8 - OPEL ASCONA-C 2.0i 20 NE 1986/9 -> 1988/8 - OPEL ASCONA-C 2.0i C20 NEF 1987/8 -> 1988/8 - OPEL ASCONA-C 2.0i Kat. C20 NE 1986/9 -> 1988/8 - OPEL ASTRA-F 1.4i C14 NZ 1991/9 -> 1999/2 - OPEL ASTRA-F 1.4i C14 SE 1992/3 -> 2001/3 - OPEL ASTRA-F 1.4i 16V X14XE 1996/2 -> 2001/3 - OPEL ASTRA-F 1.6 Si C16 SE 1992/3 -> 1994/12 - OPEL ASTRA-F 1.6i C16 NZ 1992/3 -> 1998/10 - OPEL ASTRA-F 1.6i X16SZ 1993/3 -> 1998/10 - OPEL ASTRA-F 1.6i X16XEL 1993/6 -> 1998/10 - OPEL ASTRA-F 1.8i C18 NZ 1992/3 -> 1998/9 - OPEL ASTRA-F 1.8i 16V C18 XE 1993/6 -> 1998/9 - OPEL ASTRA-F 1.8i 16V X18XE 1994/11 -> 2001/3 - OPEL ASTRA-F 2.0i C20 NE 1992/3 -> 1998/9 - OPEL ASTRA-F 2.0i 16V C20 XE 1993/3 -> 1998/9 - OPEL ASTRA-F 2.0i 16V X20XEV 1995/2 -> 1998/9 - OPEL ASTRA-F 2.0i GSI 16V C20 XE 1991/9 -> 1998/9 - OPEL ASTRA-G 1.4i 16V X14XE 1998/2 -> 2000/9 - OPEL ASTRA-G 1.6 16V TWINPORT 2003/3 -> - OPEL ASTRA-G 1.6 CNG Z16YNG 2002/9 -> - OPEL ASTRA-G 1.6i X16SZR 1998/2 -> 2000/12 - OPEL ASTRA-G 1.6i Z16SE 2000/11 -> - OPEL ASTRA-G 1.6i 16V X16XEL 1998/2 -> 2000/9 - OPEL ASTRA-G 1.8 16V Z18XE 2000/10 -> - OPEL ASTRA-G 2.0 16V Z20 2002/8 -> - OPEL ASTRA-G 2.0 16V Turbo Z20LET 2000/8 -> - OPEL ASTRA-G 2.0i 16V X20XEV 1998/2 -> 2000/12 - OPEL CALIBRA 2.0i C20 NE 1990/6 -> 1997/8 - OPEL CALIBRA 2.0i 16V C20 XE 1990/6 -> 1994/2 - OPEL CALIBRA 2.0i 16V X20XEV 1994/2 -> 1997/8 - OPEL CALIBRA 2.0i 16V 4x4 C20 XE 1990/6 -> 1994/2 - OPEL CALIBRA 2.0i 16V 4x4 X20XEV 1994/2 -> 1997/8 - OPEL CALIBRA 2.0i 4x4 C20 NE 1990/6 -> 1997/8 - OPEL CALIBRA 2.0i Turbo 4x4 C20 LET 1992/3 -> 1997/8 - OPEL CALIBRA 2.5i V6 C25 XE 1993/4 -> 1997/8 - OPEL CORSA-A 1.2i N 12NV 1990/1 -> 1993/3 - OPEL CORSA-A 1.2i S 12ST 1985/9 -> 1990/2 - OPEL CORSA-A 1.2i S (STH) - 1985/10 -> 1987/10 - OPEL CORSA-A 1.3 S 13SB 1982/9 -> 1989/10 - OPEL CORSA-A 1.3i 13NB 1985/9 -> 1989/10 - OPEL CORSA-A 1.3i Kat. C13 N 1989/9 -> 1993/3 - OPEL CORSA-A 1.4i C14 NZ 1990/1 -> 1993/3 - OPEL CORSA-A 1.4i S 14NV 1990/1 -> 1993/3 - OPEL CORSA-A 1.4i S C14 SE 1991/9 -> 1993/3 - OPEL CORSA-A 1.6i GSI E 16SE 1988/5 -> 1992/3 - OPEL CORSA-A 1.6i GSI C16 SEI 1989/9 -> 1993/3 - OPEL CORSA-A 1.6i GSi Kat. C16 SE 1992/2 -> 1993/3 - OPEL CORSA-B 1.2i C12 NZ 1993/3 -> 2000/9 - OPEL CORSA-B 1.4i C14 NZ 1993/3 -> 2000/9 - OPEL CORSA-B 1.4i X14XE 1994/9 -> 2000/9 - OPEL CORSA-B 1.4i X14SX 1996/11 -> 2000/9 - OPEL CORSA-B 1.4i S C14 SE 1993/3 -> 2000/9 - OPEL CORSA-B 1.6i X16XE 1994/9 -> 2000/9 - OPEL CORSA-B 1.6i GSI 16V C16 XE 1993/3 -> 2000/9 - OPEL CORSA-C 1.4i 16V Z14XE 2000/9 -> 2006/11 - OPEL CORSA-C 1.8 GSI X18XE 2000/9 -> 2006/11 - OPEL FRONTERA 2.0i C20 NE 1992/3 -> 1998/11 - OPEL FRONTERA 2.2i X22XE 1995/3 -> - OPEL KADETT-D 1.6 S 16SH 1981/9 -> 1984/8 - OPEL KADETT-D 1.8i GT/E 18E 1983/2 -> 1984/8 - OPEL KADETT-E 1.2 12SC 1984/9 -> 1986/7 - OPEL KADETT-E 1.3 N 13NB 1984/9 -> 1991/8 - OPEL KADETT-E 1.3 S 13S 1984/9 -> 1993/2 - OPEL KADETT-E 1.3i Kat. C13 N 1985/9 -> 1991/8 - OPEL KADETT-E 1.4i C14 NZ 1990/1 -> 1991/8 - OPEL KADETT-E 1.4i S 14NV 1990/1 -> 1991/8 - OPEL KADETT-E 1.6 S 16SH 1984/9 -> 1986/8 - OPEL KADETT-E 1.6 S 16SV 1986/9 -> 1991/8 - OPEL KADETT-E 1.6i E 16NZ 1986/9 -> 1993/2 - OPEL KADETT-E 1.6i 16SV 1989/7 -> 1993/2 - OPEL KADETT-E 1.6i Kat. C16 NZ 1986/9 -> 1993/2 - OPEL KADETT-E 1.8 S E 18NV 1987/9 -> 1991/8 - OPEL KADETT-E 1.8i C18 NZ 1985/6 -> 1991/8 - OPEL KADETT-E 1.8i GSI 18E 1984/9 -> 1986/8 - OPEL KADETT-E 1.8i GTE 18E 1987/9 -> 1990/8 - OPEL KADETT-E 1.8i.e. C18 NE 1985/10 -> 1986/8 - OPEL KADETT-E 2.0i 20 NE 1986/10 -> 1993/2 - OPEL KADETT-E 2.0i GSI 20 SEH 1986/9 -> 1991/8 - OPEL KADETT-E 2.0i GSI 20 NE 1986/9 -> 1991/8 - OPEL KADETT-E 2.0i GSI 16V C20 XE 1988/3 -> 1991/8 - OPEL KADETT-E 2.0i GSI 16V Kat. - 1988/3 -> 1991/8 - OPEL KADETT-E 2.0i GSI Kat. - 1986/9 -> 1991/8 - OPEL KADETT-E 2.0i Kat. C20 NE 1986/10 -> 1993/2 - OPEL MANTA-B 1.3 S 13S 1981/8 -> 1986/8 - OPEL MANTA-B 1.8 S 18S 1982/7 -> 1987/8 - OPEL MERIVA 1.6 16V Z16XE 2003/2 -> - OPEL OMEGA-A 1.8 E 18NVR 1987/9 -> 1994/3 - OPEL OMEGA-A 1.8 N 18NV 1986/9 -> 1987/8 - OPEL OMEGA-A 1.8 S 18SV 1986/9 -> 1994/3 - OPEL OMEGA-A 1.8i 18SEH 1986/9 -> 1994/3 - OPEL OMEGA-A 1.8i 20 SE 1986/9 -> 1994/3 - OPEL OMEGA-A 1.8i C20 NE 1986/9 -> 1994/3 - OPEL OMEGA-A 1.8i C20 NEF 1990/9 -> 1994/3 - OPEL OMEGA-A 1.8i C20 NEJ 1990/9 -> 1994/3 - OPEL OMEGA-A 2.0i C20 NE 1986/9 -> 1994/3 - OPEL OMEGA-A 2.0i 20 SE 1986/9 -> 1994/3 - OPEL OMEGA-A 2.0i C20 NEF 1990/9 -> 1994/3 - OPEL OMEGA-A 2.0i C20 NEJ 1990/9 -> 1994/3 - OPEL OMEGA-B 2.0i X20SE 1994/3 -> 2000/12 - OPEL OMEGA-B 2.0i 16V X20XEV 1994/3 -> 1999/10 - OPEL OMEGA-B 2.2 16V Y22XE 1999/9 -> 2000/9 - OPEL OMEGA-B 2.5i X25XE 1994/3 -> 1999/9 - OPEL OMEGA-B 3.0i MV6 X30XE 1994/4 -> 1999/8 - OPEL REKORD-E 1.8 18N 1982/11 -> 1986/8 - OPEL REKORD-E 1.8 S 18S 1982/11 -> 1986/8 - OPEL REKORD-E 1.8i E Kat. C18 NV 1985/5 -> 1986/8 - OPEL REKORD-E 1.9 19 N 1977/9 -> 1982/10 - OPEL REKORD-E 2.0 20 N 1977/9 -> 1982/10 - OPEL REKORD-E 2.0 S 20 S 1977/8 -> 1986/8 - OPEL REKORD-E 2.0i.e. 20 E 1977/9 -> 1984/10 - OPEL REKORD-E 2.2i E 22 E 1984/11 -> 1986/8 - OPEL SIGNUM 1.8 16V Z18XE 2003/4 -> - OPEL SINTRA 2.2i 16V X22XE 1996/11 -> 1999/6 - OPEL SINTRA 3.0i 24V X30XE 1996/11 -> 1999/6 - OPEL TIGRA 1.4i 16V X14XE 1994/7 -> 2000/12 - OPEL TIGRA 1.6i 16V X16XE 1994/7 -> 2000/12 - OPEL VECTRA-A 1.4i - 1993/9 -> 1995/10 - OPEL VECTRA-A 1.6 16SV 1988/9 -> 1993/5 - OPEL VECTRA-A 1.6i E 16NZ 1988/9 -> 1990/10 - OPEL VECTRA-A 1.6i Z16SZ 1993/9 -> 1995/10 - OPEL VECTRA-A 1.6i Kat. C16 NZ2 1988/9 -> 1995/10 - OPEL VECTRA-A 1.8 S - 1988/9 -> 1990/10 - OPEL VECTRA-A 1.8 S 4x4 E 18NVR 1989/1 -> 1989/7 - OPEL VECTRA-A 1.8i Kat. C18 NZ 1990/3 -> 1995/10 - OPEL VECTRA-A 2.0 - 1988/9 -> 1989/9 - OPEL VECTRA-A 2.0i 20 SEH 1988/9 -> 1992/9 - OPEL VECTRA-A 2.0i 20 NE 1988/9 -> 1990/10 - OPEL VECTRA-A 2.0i 16V 20 XEJ 1989/1 -> 1994/6 - OPEL VECTRA-A 2.0i 16V X20XEV 1994/6 -> 1995/10 - OPEL VECTRA-A 2.0i 16V 4x4 20 XEJ 1989/1 -> 1990/10 - OPEL VECTRA-A 2.0i 16V 4x4 X20XEV 1994/6 -> 1995/10 - OPEL VECTRA-A 2.0i 16V 4x4 Kat. C20 XE 1990/2 -> 1995/10 - OPEL VECTRA-A 2.0i 16V Kat. C20 XE 1990/2 -> 1995/10 - OPEL VECTRA-A 2.0i 4x4 20 NE 1989/1 -> 1990/10 - OPEL VECTRA-A 2.0i 4x4 20 SEH 1989/1 -> 1992/9 - OPEL VECTRA-A 2.0i 4x4 Kat. C20 NE 1989/1 -> 1995/10 - OPEL VECTRA-A 2.0i Kat. C20 NE 1988/9 -> 1995/10 - OPEL VECTRA-A 2.0i Turbo 4x4 C20 LET 1994/6 -> 1995/10 - OPEL VECTRA-A 2.5 V6 C25 XE 1993/2 -> 1995/10 - OPEL VECTRA-B 1.6i X16SZR 1995/10 -> 1998/12 - OPEL VECTRA-B 1.6i 16V X16XEL 1995/10 -> 2002/9 - OPEL VECTRA-B 1.8 16V Z18XE 2000/10 -> 2002/9 - OPEL VECTRA-B 1.8i 16V X18XE 1995/10 -> 1998/1 - OPEL VECTRA-B 2.0i 20NEJ 1995/10 -> 2002/9 - OPEL VECTRA-B 2.0i 16V X20DTH 1997/6 -> 2000/12 - OPEL VECTRA-B 2.5i 500 X25XE 1998/5 -> 1999/12 - OPEL VECTRA-B 2.5i V6 X25XE 1995/10 -> 2000/12 - OPEL ZAFIRA I 1.6 16V Z16XE 1999/2 -> 2005/7 - ROVER GROUP ROVER 2000 2600S 13C 1982/10 -> 1986/10 - SAAB 900 2.5 24 V6 B258I 1993/7 -> - SAAB 9000 3.0 24 V6 B308I 1994/7 -> - VAUXHALL ASTRA 1.6 16SV 1981/9 -> 1991/9 - VAUXHALL ASTRA 1.6 16SV 1991/10 -> - VAUXHALL ASTRA 1.8i C18NZ -> 1991/9 - VAUXHALL ASTRA 1.8i - 1991/10 -> - VAUXHALL ASTRA 1.8i 16V C18XE 1994/9 -> - VAUXHALL ASTRA 2.0i 16V GSI - 1991/9 -> - VAUXHALL BELMONT 1.6 16SH 1985/9 -> 1991/8 - VAUXHALL BELMONT 1.8i 18SE 1985/9 -> 1991/8 - VAUXHALL CALIBRA 2.0i C20NE 1990/6 -> 1997/7 - VAUXHALL CALIBRA 2.0i 16V X20XEV 1990/6 -> 1997/7 - VAUXHALL CALIBRA 2.0i 16V C20XE 1990/6 -> 1994/2 - VAUXHALL CALIBRA 2.0i 16V 4x4 C20XE 1990/6 -> 1994/2 - VAUXHALL CALIBRA 2.0i 16V 4x4 X20XEV 1994/2 -> 1997/7 - VAUXHALL CALIBRA 2.0i 4x4 C20NE 1990/6 -> 1997/7 - VAUXHALL CALIBRA 2.0i Turbo 4x4 C20LET 1992/3 -> 1997/7 - VAUXHALL CALIBRA 2.5i V6 C25XE 1993/4 -> 1997/7 - VAUXHALL CARLTON 1.8 N 18NV 1986/9 -> 1987/8 - VAUXHALL CARLTON 1.8 S 18S 1982/12 -> 1985/5 - VAUXHALL CARLTON 1.8 S 18S 1985/6 -> 1986/8 - VAUXHALL CARLTON 1.8 S 18SV 1986/9 -> 1994/3 - VAUXHALL CAVALIER 1.3 13S 1985/10 -> 1988/8 - VAUXHALL CAVALIER 1.4 14NV 1988/9 -> - VAUXHALL CAVALIER 1.6 16SH 1981/9 -> 1988/8 - VAUXHALL CAVALIER 1.6 16SV 1988/9 -> - VAUXHALL CAVALIER 1.6i X16SZ 1993/9 -> - VAUXHALL CAVALIER 1.8 C18NZ 1988/9 -> - VAUXHALL CAVALIER 2.0i - -> 1988/8 - VAUXHALL CAVALIER 2.0i - 1988/9 -> - VAUXHALL CAVALIER 2.0i 16V - 1988/9 -> - VAUXHALL CAVALIER 2.0i 16V 4x4 C20XE 1988/9 -> - VAUXHALL CAVALIER 2.0i 4x4 20 SEH 1988/9 -> - VAUXHALL CORSA MK II 1.4i 16V - 2000/10 -> 2006/11 - VAUXHALL CORSA MK II 1.8i 16V X18XE 2000/10 -> 2006/11 - VAUXHALL NOVA 1.2 12ST 1985/10 -> 1993/3 - VAUXHALL NOVA 1.2 N 12NV 1990/1 -> 1993/3 - VAUXHALL NOVA 1.2 S 12ST 1985/10 -> 1987/10 - VAUXHALL NOVA 1.2 S - 1988/1 -> 1990/2 - VAUXHALL NOVA 1.2i E 12GV 1985/10 -> 1989/10 - VAUXHALL NOVA 1.2i Kat. C12NZ 1989/9 -> 1993/3 - VAUXHALL NOVA 1.3 13SB 1985/10 -> 1993/3 - VAUXHALL NOVA 1.3 S 13SB 1985/10 -> 1987/10 - VAUXHALL NOVA 1.3i 13NB 1985/9 -> 1989/10 - VAUXHALL NOVA 1.3i Kat. C13N 1989/9 -> 1993/3 - VAUXHALL NOVA 1.4i 14NV 1990/1 -> 1993/3 - VAUXHALL NOVA 1.4i C14SE 1990/1 -> 1993/3 - VAUXHALL NOVA 1.4i S C14SE 1991/9 -> 1993/3 - VAUXHALL NOVA 1.6i E 16SE 1988/5 -> 1993/3 - VAUXHALL NOVA 1.6i GSi C16SIÄ? 1989/9 -> 1993/3 - VAUXHALL NOVA 1.6i GSi Kat. C16SE 1992/2 -> 1993/3 - Dostawcze Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi OPEL COMBO-A 1.2i C12 NZ 1994/7 -> 2001/8 - OPEL COMBO-A 1.4 16V X14XE 1999/8 -> 2001/10 - OPEL COMBO-A 1.4i C14 NZ 1994/7 -> 2001/8 - OPEL COMBO-A 1.4i C14 SE 1994/7 -> 2001/8 - VAUXHALL ASTRA 1.4 - 1990/6 -> - VAUXHALL ASTRA 1.6 - 1990/6 -> - VAUXHALL ASTRAMAX 1.4 - 1990/6 -> - VAUXHALL ASTRAMAX 1.6 - 1990/6 -> - VAUXHALL NOVA 1.2 - 1990/6 -> 1993/3 -
Numery innych producentów/zamienniki: WL7129 - WIX, PP-4.7.1 - Sędziszów, H90W03 - Henghst, OC 90 - Knecht
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach
W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.
e-mail: sklep@unisystem.com.pl
UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje [DANE_EU]OjPde5T3wYAmoFWY6zERVHc1knvdQoIDnR4+g3rAlEX+AYxzVSSh8V24w8iMsdO1uSwJGCnbDHrsonpb2So9P6IQ+oRTx7TgR7p4us5ZrU0=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076309037.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plcheetah-girl.keep.pl
|