OEM chlapacze
 
 

Odnośniki

 
    
 

 

 

 

Życie polega głównie na tym, żeby znaleźć się na czas tam, gdzie cię oczekują.

Chlapacze OEM Honda Civic EG 5g HB 92 -95 jajko
Witam, sprzedam Oem chlapacze do civica V HB 92-95.

Kupione nowe,jeździły na aucie rok czasu.

Stan dobry, przednie przycięte z powodu obniżenia auta.

Nie wysyłam za pobraniem.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdEnuN.html



OEM chlapacze Nissan Sunny/Pulsar GTiR
Sprzedam komplet OEM-owych chlapaczy na tył z Pulsara/Sunnego. Komplet w super stanie - możliwość wysyłki.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgVl2J.html


Oryginalne chlapacze OEM HONDA - Civic 92-95 3D
Witam!

Sprzedam nowe, nigdy nie zakładane, oryginalne chlapacze do Hondy Civic hatchback 5 generacji. Cena obejmuje chlapacze przednie, tylne, zestaw montażowy, zawierający wszystkie niezbędne śrubki i blaszki oraz instrukcję montażu.

Pozdrawiam
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfQQan.html


Chlapacze Honda Civic VI 3D oryginał OEM Przód-lekko uszk.,Tył-ideał
Witam, mam do zaoferowania oryginalne chlapacze do Hondy Civic VI 3d przód i tył. Tył w bdb stanie bym powiedział nawet bdb+, przód prawy jest uszkodzony od dołu (ułamał się po zjeździe z wysokiego krawężnika). 110 cena za komplet. Możliwość zakupu osobno tył i przód w cenie 65 za tył i 55 za przód. Więcej info pod numerem telefonu 792 - pokaż numer telefonu -

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgbu5z.html


Chlapacze tylne honda civic 3D 96-01 Oryginał Oem
mam do sprzedania chlapacze oryginał oem do hondy civic 6 Ej,Ek z lat 96-01 stan bdb jak na zdjęciach nie po urywane,popękane noszą normalne ślady użytkowania.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfVmFb.html


Honda Civic D16W4 *VTEC*Toyo R1R*Kanjo Racing*Gwint*140KM*
Witam serdecznie. Sprzedam jajko i z rzeczy najważniejszych : buda po blacharce i malowaniu dwa lata temu. Auto po swapie silnika na D16W4 z anglika o przebiegu około 130.000km , silnik bardzo zdrowy - pobór oleju praktycznie zerowy. Cały silnik został wyszczotkowany , umyty i pomalowany , komora silnika pomalowana w antracyt . Żeby wszystko miało ręce i nogi dodatkowo zostały pochowane wiązki od świateł w błotnikach, puszka bezpieczników znajdująca sie pod maską została ukryta w kabinie.



Zmienione zostało całe wnętrze, czarna deska , boczki (świeżo oklejone alkantarą ) z elektrycznymi szybami i czarny dywan z EJ2, do tego kubełek Bride Low Max z pasami Schroth i elektronicznym napinaczem.



Przy swapie zostały zrobione :

- nowa przednia szyba (440zł)

- nowe klocki bosch

- nowy płyn hamulcowy

- akumulator przeniesiony do bagażnika

- nowe dolne sworznie przód 2x

- nowe górne sworznie przód 2x

- nowy filtr oleju Mann

- olej Valvoline 10W60

- olej w skrzyni biegów OEM MTF Honda

-itd



Niedawno zostały odświeżone felgi, są to Rota Circuit 8 15". Świeżo po szkiełkowaniu i malowaniu lakierem z grubym ziarnem. Na to zostały założone nowe opony Toyo R1R 195/50/15 , każdy kto sie chociaż trochę orientuje co to za opona wie ,ze trudno o lepszą.



spec :



- komputer p28 by Furious

- odcinka 7800

- vtec 5000

- procedura startu 5000



Układ dolotowy

- 2.75" kwas

- grzybek HKS

- termo uszczelka



Układ napędowy

- krótka skrzynia D16W4

- przełożenie główne FD 4,4



Układ wydechowy

- kolektor 4-2-1

- cały wydech kwas 2.36''

- środkowy 80cm AWG



Zawieszenie

- gwint TA Techniks + sprężyny FK Automotive

- X-Bar

- OEM stabilizator przedni 24mm ITR

- dokładam OEM stabilizator tylni 13mm EJ2 gotowy do założenia



Środek

- kierownica Momo D32 + klakson Momo

- swap czarnego wnętrza EJ2

- elektryczne szyby

- boczki alkantara

- mieszek alkantara

- kubeł BRIDE Low Max

- pasy 4 pkt. Schroth

- elektroniczny napinacz pasów

- gałka Mugen

- dywaniki Mugen



Układ hamulcowy

- seria

- dokładam cały swap 262 z CRX



Body kit

- wkłady lamp przednich pomalowane w czarny mat

- lotka Spoon Style

- USDM z tyłu

- USDM burta laminat

- OEM chlapacze

- OEM VTI dokładka przód



Moc : 140KM/165NM potwierdzone wykresem WSTR garage.



Jestem w stanie dorzucić do auta masę części , oczywiście dla zdecydowanego kupca. Auto jak każde, nie jest idealne , ale stanowi bardzo dobrą baze do dalszej zabawy .



Jeżeli ktoś byłby zainteresowany mam zdjęcia z przebiegu swapa i innych modyfikacji w aucie.

Kontakt pod numerem telefonu w ogłoszeniu
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgquPD.html


Chlapacze honda civic 96-00 3d OEM tył. Jdm usdm vti
Sprzedam oryginalne chlapacze tylne do hondy civic 6generacji wersja 3dzwiowa.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgoMEZ.html


Honda Civic D15B7 Supercharger Jdm eg4 pasjonat!!!
Witam. Sprzedam Hondę Civic V gen po jak widać "lekkich" modyfikacjach. Samochód został przeze mnie zakupiony 5 lat temu w stanie seryjnym sprowadzony z Austrii, po nie długim upływie czasu zaczęła się zabawa w JDM ;)



Nadwozie:



Sprężyny obniżające - 60 przód oraz -60 tył



Rozporki kielichów górne przednia oraz tylna, obie regulowane



Alufelgi 16" szer. 7", firmy PDW China style ;)

Opony TOYO PROXES T1R 195/45/R16



Kierunkowskazy AMBER

Tylne lampy ala OEM USDM



Dokładka przednia ala Mugen

Lotka klapy Spoon



Zestaw Haków Tow Hook



Tył maski podniesiony 2 cm dla lepszego chłodzenia + dodatkowe wloty w zderzaku



Szyber dach folia carbon



Chlapacze



Całość karoserii pomalowana w BIAŁY MATT



Wnętrze:



Kierownica R1



Dźwignia zmiany biegów Mugen



Fotele kubełkowe z gatunku wygodniejszych firmy Tourismo



Pasy 4 pkt Takata



Tył tzw. wydmuszka, blacha w bieli



3 dodatkowe zegary ( temp. wody, temp. oleju oraz ciśnienie doładowania ;) ;) ;) firmy Auto Gauge Smoke



Silnik :



Fabryczna jednostka to d15b2 o mocy 90 KM, został przełożony osprzęt z d15b7 czyli, kolektor ssący, wiązki kabinowa oraz silnikowa wraz z komputerem który następnie został zmodyfikowany celem dalszych modyfikacji. W końcu pod maską, do tej pory niezbyt agresywnej Hanki wylądował kompresor M62 pochodzący z mercedesa W208 tym samym robią z niej rzekł bym demona ulicznego ;) Hania w końcu pokazała pazur :D

Intercooler uniwersal od Fmic Turbo 15 na 55 cm - daje radę, orurowanie o śr. 51 mm, połączenia silikonowe Fmic Turbo, zawór upustowy Greddy Type RZ, kolektor wydechowy BARAN. Obecne doładowanie to 0,65 bara. Moc ok 200 KM, w zależności od wielu czynników, wtryski 320 cc, Kompresor posiada elektro sprzęgło więc na trasie nie jest to tak uciążliwe. Układ wydechowy przelot 2,5 cala, końcowy tłumik ala Apexi. Shift light, procedura startu ustawiona na 4000 tyś. Komora w bieli.

ECU bogate w CHIP BLUETOOTH do datalogingu ( Np. Peter Linszter app)



Z rzeczy mniej ważnych ;)



Centralny zamek, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby, elektryczny szyber dach.



Stan samochodu jako 23 latka oceniam na bardzo dobry, wiadome są odpryski od kamyczków, drobne znaki eksploatacji na naszych drogach, 3 niewielkie miejsca zaczątków korozji, Honda podczas zakupu była po reperaturach. Jak każda Honda, lubi olejek i od razu mówię, że nie jeździła nią kobieta ani starszy pan, oraz Nie była użytkowana amatorsko. Samochód modyfikowany własnoręcznie z pasją smakiem oraz przyjemnością, szanowany pielęgnowany z daleka rozpoznawany na drodze.



Podczas jazdy powoduje MEGA ROGALA na twarzy jak kierującego tak zarówno pasażerom :)



Szczerze zainteresowanym udzielę więcej informacji telefonicznie pod numerem



508 - pokaż numer telefonu -




Nie odpowiadam na sms-y. Cena adekwatna do wartości modyfikacyjnej samochodu.



Gorąco polecam i Pozdrawiam.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgQTFn.html


Chlapacze tylne Honda Civic Coupe i sedan ej6 ej8 VI GEN 96-01 OEM
Sprzedam komplet chlapaczy na tylny zderzak do civica coupe lub sedana ej6 ej8 6 gen. Oryginalne Honda uzywane w swietnym stanie. Polecam
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgPQ65.html


Honda Civic IV gen ED6 D15B2 El.szyby,lusterka itd. Zamiana/zamienie
Witam,na sprzedaż Honda Civic IV generacji, tzw żelazko. Model ED6 z silnikiem D15b2 rok 1991.

3 właściciel, auto w Polsce od 1992 roku. Auto zarejestrowane i ubezpieczone na mnie.



Wyposażenie:

Elektryczne szyby

Elektryczne lusterka

Elektryczny szyberdach

Regulacja kierownicy w pionie

Wspomaganie kierownicy



Zawieszenie:

Przód- kit obniżający

Tył- amortyzatory mts z 3 stopniową regulacją + coilovers



Wymiany:

Rozrząd,pompa wody,filtr oleju,filtr powietrza,filtr paliwa,olej,płyn chłodniczy,płyn hamulcowy,serwo hamulcowe, końcówki drążków kierowniczych,amortyzatory i sprężyny,uszczelka pokrywy zaworów wraz z uszczelkami gniazd świec,świece,kopułka,palec,cewka,sonda lambda,tłumik końcowy,wycieraczki przód,podnośniki klapy tył,akumulator,alternator, przyciemnione tylne szyby 30%,led pod tablice rejestracyjna, i do środka. Malowanie kilku elementów. + Listwy,plastiki brakujące itd. Oczywiście stare części posiadam do oddania/pokazania. Mam również amortyzatory ze sprężynami na przód i tył aby podnieść Honde. Przy wymianach zawieszenia odbyła się geometria 3D, mam wydruk. Z przodu negatyw 3,5 stopnia. Smoked front.



Audio- radio sony xplod cd-mp3-usb, wzmacniacz, skrzynia magnat, 2 głośniki z przodu.



Alufelgi ATS polerowane 15 cali z oponami yokohama 195/50.

Dokładka przód Oem Honda + chlapacze przód i tył Oem Honda.

Na zimę posiadam także felgi stalowe 13 cali z oponami yokohama oraz oryginalnymi kołpakami hondy.



Opłaty- oc październik 2016, przegląd listopad 2016.

Igły nie ma, lecz jest fajnie.



Auto w moich rękach "odżyło", mam fotki jak auto wyglądało w czasie zakupu. Pierwsza fotka jeszcze bez przyciemnienia szyb z tyłu.



Mogę sprzedać, zamienić. Cena do negocjacji, zawsze mogę zabrać alufelgi czy audio i sprzedać taniej. Więcej zdjęć, informacji na tel lub na wiadomość olx. Pozdrawiam :)



PS: Auto w ostatni tydzień lipca będzie można oglądnąć w województwie Pomorskim.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgope1.html


Honda CRX Klimatyzacja El,szyby Po kapitalnym Remoncie Doinwestowana
Witam, sprzedam swojego rexa krótki opis.



HONDA CRX ED9 -1988r. 1.6 16v - 130-140 KM



170 000km - kupiłem 2010r

190 000km - remont karoserii

192 000km - remont silnik+skrzynia

226 000km - Obecnie



Silnik: D16Z5

-rozwiercane + polerowane kanały

-panewki + oporowe ACL

-pierścienie

-uszczelniacze

-wszystko co było wysłużone zostało wymienione, silnik suchy 100% sprawny

-olej 10w60 valvoline



Buda:

-środek bardzo zadbany żadnych przetarć i wgnieceń na siedzeniach

-klimatyzacja 100% sprawna

-kolor perłowy z palety lamborghini (Orange)

-konserwacja podwozia + profile zamknięte

-siłowniki klapy przedniej

-przednia szyba nowa

-felgi ET 42 opony 195/50R15

-short-shifter

-rozpórka kielichów przód góra

-rozpórka tył dół

-chlapacze OEM



Układ dolotowy:

-filtr KN + dolot powietrza ze zderzaka



Układ wydechowy:

-kolektor 4-2-1 łącze elastyczne i do końca 2 cale, tłumik przelotowy na środku, na końcu poprzeczny przelotowy



Elektryka:

-szyby

-szyberdach

-centralny z pilota + alarm



Układ hamulcowy:

-serwo + pompa od civica VI

-tarcze klocki ATE

-zaciski po regeneracji



Trochę zdjęć w linkach poniżej



Cena bardzo atrakcyjna jak za taki stan samochodu, na żywo robi ogromne wrażenie!



Karoseria

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.404416986403128



Skrzynia

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.404184619759698.1073741833.375558062622354&type=3



Silnik

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.404434363068057.1073741839.375558062622354&type=3



Więcej info telefonicznie.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDewAzX.html


Subaru Impreza GT
Witam,

z przykrością sprzedaję swojego GTka, ale moja cierpliwość do tego auta dobiegła końca... Samochód został sprowadzony do kraju w 2009 roku i wyjechał z fabryki jako wersja Catalunya nr. 67. Zaznaczam, że nia ma takich samochodów w stanie idealnym za tą cenę więc postaram się wszystko rzetelnie opisać.

Oczywiście mój egzemplarz miał przygodę lewym przodem, jednakże nie było to coś drastycznego błotnik, maska, zderzak i fragment fartucha (mogę wykonać zdjęcia fartucha jeśli kogoś zainteresuje). Blacharkę oceniam na 4- z uwagi na to ,że tylne nadkola mają wykwity w okolicy zderzaka, nad przednią szybą również pojawiły się wykwity i wypadałoby wymienić prawy próg z uwagi na to, że jakiś kretyn połamał go lewarkiem... Lakierniczo również nie jest przesadnie kolorowo gdyż wszystkie elementy nadwozia poza tylną klapą były lakierowane, aczkolwiek pomiar miernikiem lakieru nie wykazał 50 kg kitu na każdym elemencie (od 70 do mniej więcej 180 mikronów). Generalnie jak się go nawoskuje to wygląda całkiem apetycznie ;) (używam wosku Turtle Wax Color Magic). Jeśli chodzi o wnętrze to zmiany jakich dokonałem obejmują:

-Kierownica Sparco R325 (niestety zamsz nie zdaje egzaminu w jeździe codziennej dlatego się wytarł ,ale tragedii nie ma).

-nakładki na pedały z WRX'a New Age

Ponadto poprzedni właściciel zadbał o dodatkowe wskaźniki Depo Racing z peakiem warnem , procedurą startową i innymi bajerami:

-ciśnienie oleju

-temp. oleju

-ciśnienie doładowania (wymieniłem miesiąc temu czujnik na nowy)

-obrotomierz (niepotrzebny)

Flokowaną deskę rozdzielczą

Jest nawet jakieś radio Sony, ale myślę że póki dźwięk pukającej panewki nie będzie go zagłuszał to nie warto go słuchać :).

Z części eksploatacyjnych za swojej kadencji (przez 1,5 roku) wymieniłem:

-czujnik położenia wału oem

-czujnik położenia wałka oem

-sondę lambda Bosch

-cewkę zapłonową diamond

-kable zapłonowe NGK

-Świece Denso irydowe

-Filtr paliwa (dodatkowy nowy Kneht dodaje z autem)

-Wkładka filtra powietrza Pipercross

-Pompa paliwowa Walbro 255 l/h (coś ostatnio marudzi, działa ale głosno [zawsze mam pół zbiornika lub więcej]

-amortyzatory tylne Kayaba gazowe

-prawy drązek kierowniczy

-tylne klocki TRW

-przednie klocki OMP Road&Sport

-chłodnica wody

-chłodnica wspomagania

-kompletny rozrząd w kwietniu tego roku

-olej i filtr oleju (Motul Sport Ester 5w50)

Od 2011 roku moja Subaryna ma zainstalowaną instalację gazową Stag, jednakże sposób jej montażu pozostawiał wiele do życzenia więc w czerwcu tego roku oddałem ją do zaufanego zakładu w celu wymiany reduktora na KME Twin (podwójny reduktor w "kanapce" czyli osobne zasilanie każdej pary cylindrów), regeneracja wtryskiwaczy, zrobienie porządku pod maską oraz strojenie podczas jazdy z użyciem sondy szerokopasmowej.

Jeśli chodzi o mody bo przecież wszystkich to najbardziej interesuje ;) to:

Osobiście zamontowałem szeroki 3 calowy DP żeby odblokować wydech, reszta układu to nierdzewny przelot z backboxem (fajny w trasę bo nie męczy ale jak się rozedrze to włączają się alarmy w zaparkowanych samochodach), rozpórka górna przód,

rajdowe chlapacze, DV Bailey Motorsport (żaden dyszący blow job który nic nie daje, a szkodzi ;) ), duży 4 tłoczek z przodu

Z ciekawostek:

od poprzedniego właściciela dowiedziałem się, że auto jest zeszperowane niby płytka z tyłu i coś z przodu (jak byłem na przeglądzie to urządzenie wykryło lsd ale co i jak to nie jestem w stanie stwierdzić. Mogę jedynie zapewnić że na mokrym lub śniegu można nim wyczyniać cuda ;)

Auto stoi na oponach Dunlop Sport Maxx 205/45 R16 w stanie 6-6.5 mm

Żeby nie było tak kolorowo to wczoraj gdy wracałem do domu w trasie odezwała się panewka, więc jeśli kogoś to nie razi będzie mógł sobie spokojnie naprawić lub wymienić motor.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgDT7F.html


sprzedam Prelude IV H22 DOHC VTEC lub zamienię na CRX EE8
dodaję filmy dla niezdecydowanych jakie zalety ma takie auto:



- 8 sierpnia 2016, tak się prezentuje wersja przykurzona z zewnątrz i w środku [film w FULL HD] https://www.youtube.com/watch?v=S--avh7jlTQ



- czerwiec 2016, długa piątka w akcji: https://www.youtube.com/watch?v=ZsvjZDkZa_Q



- Chorwacja aż po Dubrovnik (jazda z północy kraju, 2015) https://www.youtube.com/watch?v=iXnY0cEQRjM



Zamienię Prelude 4 gen H22 na CRX EE8, lub sprzedam



MODEL: 1993 , BB1, IV Gen., (oryginalna kanadyjka z belkami wzmacniającymi)

SILNIK: 2.2 DOHC VTEC (H22A1) 195KM

UKŁAD DOLOTOWY: seria

UKŁAD WYDECHOWY:



- przelot z kwasówki na dwóch tłumikach EL-TEC (nie rezonuje, ładny dźwięk, nie za głośno), kolektor seryjny



- wyciszanie pomruku przyciskiem z kabiny



UKŁAD HAMULCOWY: przód i tył całkowicie odnowiony



ZAWIESZENIE:

- gwint Tein Street Flex, 32-stopniowa regulacja twardości, obniżenie niezależne od napięcia sprężyny (nowy gwint z Japonii kupiony w zeszłym roku za 4300pln)



- EDFC czyli sterowanie twardością gwintu z kabiny



- felgi 17"

- opony Falken 205/45 (kupione nowe, 1.5 sezonu stan BDB)

- poliuretan + z przodu nowe tuleje OEM



WYPOSAŻENIE:

- skórzane wnętrze

- elektryczny fotel JDM (dla pasażera)

- licznik digital EDM VTEC

- climatronic JDM

- DRL (OEM Canada)

- tempomat

- 2xAirbag

- wspomaganie kierownicy

- centralny zamek

- bagażnik otwierany z pilota

- el. szyberdach

- el. szyby

- el. lusterka

- el. składane lusterka JDM

- domykanie szyb

- podgrzewane lusterka

- podgrzewane fotele (z regulacją OEM)

- Air Refiner JDM z pilotem na daszku

- elektryczna antena z half JDM

- podajnik pasa JDM

- owiewki JDM

- halogeny JDM

- bumper pole JDM

- głośnik DSP JDM

- głośnik basowy z fabrycznym wzmacniaczem JDM/USDM

- doświetlanie w drzwiach JDM

- doświetlanie nóg JDM

- tunel polift JDM

- maplight JDM

- światło JDM z napisem "Prelude"

- podświetlana stacyjka USDM

- zabezpieczenie przed odpaleniem na biegu USDM

- kontrolka pasa kierowcy + sygnał dźwiękowy niezapiętego pasa USDM

- informowanie o zostawionym kluczyku w stacyjce USDM

- przyciski "LOCK" USDM



- system BOSE z Accorda 6gen ES, dwa subwoofery BOSE na półce, radio z CD

- 9 głośników w fabrycznych miejscach

- pilot audio na kierownicy z Legenda sterujący radiem BOSE

- szklany szyberdach z 5 gen

- lotka JDM ze światłem STOP

- chlapacze OEM

- obrysówki przód amber USDM

- obrysóki tył USDM

- blenda USDM

- dokładka przód no name...

- fabryczny brak wycieraczki + spryskiwacza + światła przeciwmgłowego w zderzaku co sprawia że tył auta jest o wiele ładniejszy niż wersja EDM

- DOHC VTEC :)



- i pewnie o czymś jeszcze zapomniałem



Cena 10 tyś dotyczy auta bez gwintu, na seryjnych kołach, z seryjnym wydechem, ze zwykłym licznikiem, bez owiewek, bez halogenów, bez air refinera, bez DRL, bez el fotela prawego. Wszystko do ustalenia



Cena ze wszystkim 20 tyś, możliwa konfiguracja



Nie śpieszy mi się, mogę czekać nawet rok czy dwa lata, ale jakby co zamienię Prelude na CRX EE8











Posiadam Prelude od 3.5 roku, jest mocno doinwestowana, razem z zakupem było to ok 40.000pln (w tym części eksploatacyjne które się zużywały)



Komfortową i bezstresową jazdę po autostradach z prędkościami stałymi 140-160km/h zapewnia długi piaty bieg z Accorda. Pewne prowadzenie przy większych prędkościach, biegi jak i sprzęgło działają w tym samochodzie niezwykle lekko (linki, hydraulika). Auto trochę obniżone ale pozwala na jazdę po dziurawych drogach powyżej 100km/h, twardość regulowana z kabiny.

Auto nie wymaga sprawdzania oleju jadąc dynamicznie np z nad morza do Zakopanego. Zwiedziłem tym samochodem także Chorwację robiąc prawie 5000km w upałach i po górach.



Nie jest to auto idealne czy kolekcjonerskie ale jest to bardzo dobry egzemplarz, na bieżąco wymieniane są części eksploatacyjne. Auto służy jako typowy weekendowóz, pokonuje kilometry po Polsce i Europie w szybkim tempie i bardzo pewnie. Ma kilka mankamentów oraz wiele modyfikacji do dokończenia, jednak to co najważniejsze jest doprowadzone do porządku.



link do aukcji gdzie jest więcej zdjęc i dalszy opis:

http://allegro.pl/show_item.php?item=63821227

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgUOww.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cheetah-girl.keep.pl

  •  

     


     

     
    Copyright 2003. Życie polega głównie na tym, żeby znaleźć się na czas tam, gdzie cię oczekują.